מהיום, הדיגיטליות מעצימה את הפרסונליות.

לוגו

שם המותג מורכב משני האלמנטים שמרכיבים אותו – פרסונליות ואנליטיקס. הלוגו שיצרנו מדגיש את השילוב בין השניים: הצד הפרסונלי אופיין בכתב יד אישי, והצד האנליטי בפונט טכנולוגי עדכני. שני הפונטים חוברו ללוגו אחד, המבטא את הבטחת המותג במדויק.

לוגו

שם המותג מורכב משני האלמנטים שמרכיבים אותו – פרסונליות ואנליטיקס. הלוגו שיצרנו מדגיש את השילוב בין השניים: הצד הפרסונלי אופיין בכתב יד אישי, והצד האנליטי בפונט טכנולוגי עדכני. שני הפונטים חוברו ללוגו אחד, המבטא את הבטחת המותג במדויק.

בתקשורת
לעוד סיפורי צמיחה מרתקים
בואו לצמוח איתנו

Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.