לוגו GOOD PHARM שואב השראה ויזואלית משפת הapothecaries ובתי המרקחת הראשונים. נקי, אסתטי ורפואי.
לא בכל יום מגיעים שני יזמים צעירים, ומבקשים ליצור אלטרנטיבה אמיתית לשתי ענקיות הפארם המסורתיות, השולטות בשוק הישראלי. לחזון של הרשת הצעירה, להנגיש את הפארם לכולם עם מוצרים איכותיים, בכמויות הנכונות ובמחירים הוגנים, התחברנו מיידית. לקראת השקת הסניף הראשון בקינג ג'ורג' – הלב האורבני של תל אביב, נדרשנו לבנות מותג חדש לגמרי, שמדבר בשפת עולמות הפארם אך ממצב עצמו כ"נו בולשיט ברנד". במקום קמפיינים מפוצצים – הוגנות, מינמליזם ושקיפות.
השיח עם הלקוח סביב החזון החדשני, הביא אותנו להבנה שהמוטיבציה העיקרית של היזמים היא, פשוטו כמשמעו – לעשות טוב. לאפשר לצרכן הישראלי לשלם מחירים הוגנים תמורת מוצרי פארם איכותיים, כמו בחו"ל. כך שמעבר למחירים הנמוכים, המיצוב של הרשת חייב להעביר את הבשורה והמהות האמיתית. כך נבחר השם GoodPharm, המלווה בטאגליין "פארם במחירים טובים". ניכסנו למותג צבעוניות שונה ובולטת המשדרת אופטימיות. פיתחנו שפה תקשורתית המבטאת את הפשטות, האיכות והשקיפות ויצרנו סדרת כלים המלווים את כל חווית המותג.
בתוך זמן קצר יחסית, הצליחה הרשת לכבוש נתח גדול מהשוק עם 23 סניפים ברחבי הארץ ומחזור מכירות של 200 מיליון שח בשנה (נכון ל- 2020), עד לרכישתה ע"י רמי לוי.
לוגו GOOD PHARM שואב השראה ויזואלית משפת הapothecaries ובתי המרקחת הראשונים. נקי, אסתטי ורפואי.
לוגו GOOD PHARM שואב השראה ויזואלית משפת הapothecaries ובתי המרקחת הראשונים. נקי, אסתטי ורפואי.
ננמאס לנו מכל הבולשיט. מהמחירים הלא הוגנים, מ"המבצעים" המפתים (שהם לא באמת מבצעים) ומהמותגים שמבטיחים ולא מקיימים. הגיע הזמן לשינוי! אנחנו החלטנו לשנות את עולם הפארם ולנקות אותו מהבולשיט. אצלנו המחירים יהיו הוגנים וקבועים, כל השנה, בלי מבצעים.
שמש, חמניה, סמיילי… הצבע הצהוב לא רק מתחבר לסימבולים חיוביים ואופטימיים, הוא גם מייצר בידול מול הצבעוניות הקרה וה"קלינית" של קטגוריית הפארם, באופן שמעביר מסר חד משמעי – חוקי הפארם משתנים.
לקראת השקת המותג הפרטי בנינו ארכיטקטורת מותג תחת אסטרטגיית Branded house: במטרה לשדר את הנסיון והמומחיות שלנו בקטגוריות השונות בתחום.
לכן, בפיתוח המותג הפרטי, החלטנו לייצר מערכת של לוגואים המשלבת את לוגו גודפארם עם שם הקטגוריה: החל מ־KIDS ועד HOME. המערכת גמישה ויכולה להתאים עצמה לאריזות השונות
בהמשך יצרנו שפה ויזואלית המשקפת זיקה מוחלטת למותג העל.
לקראת השקת המותג הפרטי בנינו ארכיטקטורת מותג תחת אסטרטגיית Branded house: במטרה לשדר את הנסיון והמומחיות שלנו בקטגוריות השונות בתחום.
לכן, בפיתוח המותג הפרטי, החלטנו לייצר מערכת של לוגואים המשלבת את לוגו גודפארם עם שם הקטגוריה: החל מ־KIDS ועד HOME. המערכת גמישה ויכולה להתאים עצמה לאריזות השונות
בהמשך יצרנו שפה ויזואלית המשקפת זיקה מוחלטת למותג העל.
השפה הויזואלית של מותג הפרטי המייצרת זיקה למותג העל, עם דגש על צבעוניות של צהוב שחור ולבן ושימוש בשפה טיפוגפרית זהה מאפשרת לצרכן לזהות בחנות ״איים״ של צהוב – איים של GOOD.
נדרשנו לתת את הדעת גם על הדיסיפלינות העיצוביות המתאימות לכל מוצר וקטגוריה ופיתחנו לכל קטגוריה את השפה הויזואלית הייחודית שלה תוך שימת דגש על שימוש, ייעוד, מיצוב המוצר (מוצרי נקיון לעומת מוצרי קוסמטיקה למשל).
אחת הקטגוריות המשמעותיות היא קטגוריית מוצרי התינוקות והילדים.
המוצר הראשון היה מגבונים לתינוקות. מוצר שהורים לתינוק רך לא ימהרו לרכוש רק בגלל המחיר וחשוב לייצר בטחון.
לכן, התחלנו במחקר המוצרים בקטגוריה כדי לזקק את האלמנטים החשובים בה, כפי שאנחנו עושים בתחילת כל תהליך עיצוב ופיתוח שפה של קטגוריה חדשה.
אחת הקטגוריות המשמעותיות היא קטגוריית מוצרי התינוקות והילדים.
המוצר הראשון היה מגבונים לתינוקות. מוצר שהורים לתינוק רך לא ימהרו לרכוש רק בגלל המחיר וחשוב לייצר בטחון.
לכן, התחלנו במחקר המוצרים בקטגוריה כדי לזקק את האלמנטים החשובים בה, כפי שאנחנו עושים בתחילת כל תהליך עיצוב ופיתוח שפה של קטגוריה חדשה.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.