מתוך מגוון חוזקות בולטות ותפיסות צרכניות שבדקנו במחקרי השוק, עלו שתי עובדות עיקריות: 1, עור רגוע הוא אחד הקריטריונים החשובים בבחירת מוצרי הטיפוח. 2 , הצרכנים תופסים את מוצרי SEBOCALM כמובילי שוק במענה לצורך זה. בתהליך האסטרטגי המעמיק עלתה תובנה משמעותית, על השפעת העור הרגוע, לא רק בפן הפיזי – אלא גם על החוויה הרגשית. כשהעור מאוזן לחלוטין, כשהוא מרגיש בדיוק כמו שצריך – גם את מרגישה כך. מכאן, ההבטחה הרגשית כבר ניסחה את עצמה: עם SEBOCALM, את יכולה להרגיש רגועה ובטוחה הכי שאפשר, בעור שלך- ובמי שאת. וב- 4 מילים:
SEBOCALM. Calm as you are