ארגוס היא חברת טכנולוגיה ישראלית המובילה את שוק הסייבר בתחום הרכב בעולם. ארגוס נרכשה ב-2017 ע״י חברת קונטיננטל – הענקית הגלובלית, ולאור הצמיחה הגדולה של החברה והתפתחות מואצת בשוק הרכבים ״המחוברים״ החליטו לצאת לתהליך מיתוג מחדש אשר יבטא את המיצוב החדש של החברה ויתן מענה מותגי ויזואלי שתומך בעוצמה, בטכנולוגיה ובצמיחה שלהם. מטרות התהליך כללו חידוד של האסטרטגיה המותגית של ארגוס, הגדרת המיצוב וההבטחה בדרך כזו שתבדל אותם מהמתחרים בשוק, וזיקוק של ערכי החברה כך שיהדהדו החוצה וגם פנימה ויסייעו להוביל את החברה קדימה ולבסוף לייצר זהות מותגית חזקה שתבטא את כל אלו כמו גם תהווה פלטפורמה מעודכנת לכל הפעילות השיווקית של ארגוס בעולם.
התהליך האסטרטגי הוביל לשינוי באופן שבו ארגוס מתקשרת את הערך שהיא מספקת הן ליצרני הרכבים וגם לקהל הצרכנים. הבטחת המותג Go Everywhere משקפת את רוח החברה אשר מספקת ללקוחות שלה את הביטחון והשקט הנדרש לנוע קדימה בעידן של איומי סייבר תמידיים. השפה הויזואלית החדשה של המותג מתאפיינת גם היא בשקט ואיפוק אשר משדרת עוצמה, חדשנות טכנולוגית ובטחון. השימוש בצבעוניות מינימליסטית, שפה טיפוגרפית קלאסית ומהודקת, וקומפוזיציה נקיה תורמת למסר של בטחון ללא מאמץ מיותר וגישה בינלאומית. בנוסף, היות וארגוס משרתת מותגים רבים בתחום הרכב יצרנו מודל של רכב שאינו מזוהה עם אף מותג אחר והפך להיות ״הרכב של ארגוס״ וסביבו ניתן להמחיש את הטכנולוגיה, המוצרים והפתרונות של החברה באמצעות בשפה גרפית גיאומטרית מדויקת, מתוחכמת ונקייה.
הלוגו החדש מזקק בתוכו את מכלול התובנות שהגענו אליהן. הבחירה בלוגוטייפ נקי הנשען על טיפוגרפיה מוקפדת החל מהריווח בין האותיות שמשדר נוכחות בטוחה ויחד עם זאת תחושה של אוויר ותנועה, וכלה באייקון העיצובי של האות A שמסמל זרימה, אנרגטיות וירידה לפרטים הקטנים ביותר. הלוגוטייפ משדר גם חיבור לעולם הרכב בדמיון שלו למותגי הרכב המובילים בעולם.
הלוגו החדש מזקק בתוכו את מכלול התובנות שהגענו אליהן. הבחירה בלוגוטייפ נקי הנשען על טיפוגרפיה מוקפדת החל מהריווח בין האותיות שמשדר נוכחות בטוחה ויחד עם זאת תחושה של אוויר ותנועה, וכלה באייקון העיצובי של האות A שמסמל זרימה, אנרגטיות וירידה לפרטים הקטנים ביותר. הלוגוטייפ משדר גם חיבור לעולם הרכב בדמיון שלו למותגי הרכב המובילים בעולם.
אחד האתגרים הקראטיבים היה כיצד לבטא באופן ויזואלי את המוצרים, הפתרונות והצעות הערך של ארגוס שהם למעשה – בלתי נראים. ויחד עם זאת לתקשר את עליונות הטכנולוגית של החברה. שאבנו השראה מעולם המוזיאונים – שם קיים צורך להגן על פריטים יקרי ערך (כמו הרכבים ובהם בני האדם שמשתמשים בהם) ושימוש בקרני הלייזר שמגנות על המוצגים במוזיאון בדרך שאינה משתלטת על המרחב היו מקור השראה לפיתוח השפה הגרפית של המותג. לכל מוצר של ארגוס נבחרה צורה גיאומטרית פשוטה שתייצג אותו. הצורה עדינה וקווית וצבע הטורקיז שנבחר להוביל את שפת המוצג. כל צורה כזו מפותחת במגוון דרכים ששומרות על דיוק וחזרתיות ויחד עם ה״רכב של ארגוס״ מבטאות את ההגנה עליו או על חלקים פנימיים בו.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.