ממותג סיקור צומח ופופולארי בישראל למותג תוכן עולם חדש שבא "להרים"

תוכן עולם חדש: באנו להרים, לכל מה שחדש, מגניב, מפרגן וטוב

במסגרת סדנת OPEN Lab עם צוות ישראל בידור הגדרנו את ההצלחה העתידית של המותג ע"י תרגיל שמדמה נאום זכייה עתידי בפרס ישראל על עשייה חברתית ועיצבנו פיזית את ה"אריזה" הצבעונית והחיובית של המותג באמצעות חומרי יצירה מגוונים. כמו כן הגדרנו את הערכים המובילים של המותג וביניהם, דרך ארץ ואהבת חינם, גיוון diversity, ופרגון.

תוכן עולם חדש: באנו להרים, לכל מה שחדש, מגניב, מפרגן וטוב

במסגרת סדנת OPEN Lab עם צוות ישראל בידור הגדרנו את ההצלחה העתידית של המותג ע"י תרגיל שמדמה נאום זכייה עתידי בפרס ישראל על עשייה חברתית ועיצבנו פיזית את ה"אריזה" הצבעונית והחיובית של המותג באמצעות חומרי יצירה מגוונים. כמו כן הגדרנו את הערכים המובילים של המותג וביניהם, דרך ארץ ואהבת חינם, גיוון diversity, ופרגון.

הלוגו

הלוגו הישן של ישראל בידור מייצג את הגנריות של עולם הסיקור, שימוש באלמנט הכוכב הגנרי (סטייל שדרת הכוכבים של הוליווד) ובצבעוניות זהובה חגיגית. לא מעט מותגים בתחום הבידור או סיקור הבידור משתמשים באותם כלים מותגיים.
ההחלטה הראשונה שקיבלנו לגבי הלוגו החדש של המותג היא למקם את שם המותג בשיפוע שמייצר "הרמה" בכיוון עברית ("באנו להרים"). בנוסף בחרנו בטיפוגרפיה שמייצרת זהות כריזמטית, עכשווית ו"מרימה". את סמל הכוכב הגנרי החלפנו בכוכבים (ברבים) ייחודיים עם 4 קרניים מה שמייצר בידול וייחודיות מול הקטגוריה. כמו כן הצבעוניות הקבועה של הלוגו הוגדרה בשחור/לבן, זאת המטרה שיבלוט למול התוכן הצבעוני והמגוון של המותג.

הלוגו

הלוגו הישן של ישראל בידור מייצג את הגנריות של עולם הסיקור, שימוש באלמנט הכוכב הגנרי (סטייל שדרת הכוכבים של הוליווד) ובצבעוניות זהובה חגיגית. לא מעט מותגים בתחום הבידור או סיקור הבידור משתמשים באותם כלים מותגיים.
ההחלטה הראשונה שקיבלנו לגבי הלוגו החדש של המותג היא למקם את שם המותג בשיפוע שמייצר "הרמה" בכיוון עברית ("באנו להרים"). בנוסף בחרנו בטיפוגרפיה שמייצרת זהות כריזמטית, עכשווית ו"מרימה". את סמל הכוכב הגנרי החלפנו בכוכבים (ברבים) ייחודיים עם 4 קרניים מה שמייצר בידול וייחודיות מול הקטגוריה. כמו כן הצבעוניות הקבועה של הלוגו הוגדרה בשחור/לבן, זאת המטרה שיבלוט למול התוכן הצבעוני והמגוון של המותג.

סטיקרים

כנהוג ברשתות חברתיות, אימוג'ים וסטיקרים הם אחד הכלים המשמעותיים של ישראל בידור, מותג ש"חי" בסטורי ובטיקטוק. הבעיה המרכזית היא שכולם, כולל כולם, משתמשים באותם סטיקרים ואימוג'ים מה שהופך את הכלי הזה ללא מבדל או ייחודי.
אז, חקרנו את המשמעות של "סטיקר" והבנו שזה צריך להיות אחד הכלים המשמעותיים והמבדלים בקונספט המותגי ל ישראל בידור. במסגרת התהליך, יצרנו עבור ישראל בידור שיטה ייחודית לבניית סטיקרים בלעדיים שעושה שימוש בסמל הכוכבים הייחודי שפיתחנו עבור הלוגו החדש. מטרת הסטיקרים היא להרים לנושאי הסיקור, לקהל העוקבים והשיטה המותגית שלהם היא גמישה ואינסופית.

סטיקרים

כנהוג ברשתות חברתיות, אימוג'ים וסטיקרים הם אחד הכלים המשמעותיים של ישראל בידור, מותג ש"חי" בסטורי ובטיקטוק. הבעיה המרכזית היא שכולם, כולל כולם, משתמשים באותם סטיקרים ואימוג'ים מה שהופך את הכלי הזה ללא מבדל או ייחודי.
אז, חקרנו את המשמעות של "סטיקר" והבנו שזה צריך להיות אחד הכלים המשמעותיים והמבדלים בקונספט המותגי ל ישראל בידור. במסגרת התהליך, יצרנו עבור ישראל בידור שיטה ייחודית לבניית סטיקרים בלעדיים שעושה שימוש בסמל הכוכבים הייחודי שפיתחנו עבור הלוגו החדש. מטרת הסטיקרים היא להרים לנושאי הסיקור, לקהל העוקבים והשיטה המותגית שלהם היא גמישה ואינסופית.

גרידים

היות שמותגי סיקור משתמשים בדרך כלל באותן התמונות כשהם מסקרים סלבס ותכנים שונים, ברוב המקרים, בפורמטים קטנים כמו סטורי (מובייל) מאוד קשה לייצר בידול ולנכס את התכנים למותג שמפרסם אותם. לכן יצרנו עבור ישראל בידור שיטה אינסופית של גרידים שמנכסים את התוכן אליהם, מה שמייצר למותג בידול וגם מאפשר לו לייצר הרבה תוכן מבלי לשעמם את קהל העוקבים. כמו כן, הגרידים החדשים הם גרידים בתנועה (motion) מה שמייצג את תוכן "עולם חדש" והרבה יותר רלוונטי לרשתות חברתיות

גרידים

היות שמותגי סיקור משתמשים בדרך כלל באותן התמונות כשהם מסקרים סלבס ותכנים שונים, ברוב המקרים, בפורמטים קטנים כמו סטורי (מובייל) מאוד קשה לייצר בידול ולנכס את התכנים למותג שמפרסם אותם. לכן יצרנו עבור ישראל בידור שיטה אינסופית של גרידים שמנכסים את התוכן אליהם, מה שמייצר למותג בידול וגם מאפשר לו לייצר הרבה תוכן מבלי לשעמם את קהל העוקבים. כמו כן, הגרידים החדשים הם גרידים בתנועה (motion) מה שמייצג את תוכן "עולם חדש" והרבה יותר רלוונטי לרשתות חברתיות

בתקשורת
לעוד סיפורי צמיחה מרתקים

נשמח לעזור גם לכם לצמוח

  • אם יש לכם מיזם או פרויקט שזקוק למיתוג from scratch
  • אם המותג שלכם צריך חשיבה אסטרטגית חדשה
  • אם הגיע הזמן לחדש את השפה המיתוגית או הקונספט העיצובי
  • אם אתם רוצים לעבוד אצלינו ולהצמיח יחד איתנו מותגים, מבפנים

פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.

    בואו לצמוח איתנו

    Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.