ניצחון לטכנולוגיה הבטחונית, בשדה הקרב התדמיתי

לוגו

כחברה שנסחרת בשוק האמריקאי, הדמיון בין לוגו ראדה לזה של נאסא, היווה עבורה בעיה. הלוגו החדש שיצרנו מבטא גם את הבידול המוצרי – סוג של כיפת ברזל בתנועה לרכבים בשדה הקרב, וגם את הבטחת המותג שזיקקנו בתהליך המשותף – Hemispheric Confidence

לוגו

כחברה שנסחרת בשוק האמריקאי, הדמיון בין לוגו ראדה לזה של נאסא, היווה עבורה בעיה. הלוגו החדש שיצרנו מבטא גם את הבידול המוצרי – סוג של כיפת ברזל בתנועה לרכבים בשדה הקרב, וגם את הבטחת המותג שזיקקנו בתהליך המשותף – Hemispheric Confidence

צבעוניות וטיפוגרפיה

כמתבקש ממותג בטחוני ותיק, השפה התקשורתית אופיינה בצבעוניות כחולה-כהה לצד פונט שמרני, שלא נתנו ביטוי לפן השני של ראדה – החדשנות והיצירתיות הטכנולוגית. יצרנו שפה חדשה עם צבעוניות עשירה ואנרגטית, לצד פונט עדכני עם טאץ' אדג'י. לעוצמה הבטחוניסטית נוסף הסקסאפיל הטכנולוגי, ההכרחי עבור מותג שמתחרה בזירה הבינלאומית של ימינו, הן על נתחי שוק והן על גיוס טאלנטים מעולמות ההייטק.

צבעוניות וטיפוגרפיה

כמתבקש ממותג בטחוני ותיק, השפה התקשורתית אופיינה בצבעוניות כחולה-כהה לצד פונט שמרני, שלא נתנו ביטוי לפן השני של ראדה – החדשנות והיצירתיות הטכנולוגית. יצרנו שפה חדשה עם צבעוניות עשירה ואנרגטית, לצד פונט עדכני עם טאץ' אדג'י. לעוצמה הבטחוניסטית נוסף הסקסאפיל הטכנולוגי, ההכרחי עבור מותג שמתחרה בזירה הבינלאומית של ימינו, הן על נתחי שוק והן על גיוס טאלנטים מעולמות ההייטק.

לעוד סיפורי צמיחה מרתקים
בואו לצמוח איתנו

Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.