זהות חדשה לבנק המוביל במדינה

מ"להיות ראשון זה מחייב" ל"איתך בכל החלטה"

בסדנת האסטרטגיה שנתפרה עבור הבנק בשיתוף אנסמבל ציפורלה, הגענו לליבת התפקיד של הבנק בחיי הלקוח: העצמה פיננסית. פיתחנו נרטיב הסובב את עולם קבלת ההחלטות בצמתים השונים בחייו, בהן הבנק מתפקד כיועץ מקצועי המסייע לקחת את ההחלטה הנכונה והמצמיחה עבורו, מתוך הבנה מעמיקה של צרכיו. התובנה התמצתה לסלוגן פשוט ומדויק: "פועלים אתכם בכל החלטה".

מ"להיות ראשון זה מחייב" ל"איתך בכל החלטה"

בסדנת האסטרטגיה שנתפרה עבור הבנק בשיתוף אנסמבל ציפורלה, הגענו לליבת התפקיד של הבנק בחיי הלקוח: העצמה פיננסית. פיתחנו נרטיב הסובב את עולם קבלת ההחלטות בצמתים השונים בחייו, בהן הבנק מתפקד כיועץ מקצועי המסייע לקחת את ההחלטה הנכונה והמצמיחה עבורו, מתוך הבנה מעמיקה של צרכיו. התובנה התמצתה לסלוגן פשוט ומדויק: "פועלים אתכם בכל החלטה".

Play

שפה חדשה, פונט חדש

לקחנו החלטה גורפת לעבור מסוגי פונטים שונים, לפונט אחיד שמלווה את כל סוגי התקשורת הכתובה. פיתחנו פונט יחודי ובלעדי לבנק ב- 3 השפות, למעשה זהו המותג היחיד בישראל עם פונט בלעדי ב- 3 שפות, המופיעות בכל המשקלים והתקשורים. הצבע הכחול הותיק הוחלף באפור המשדר מקצוענות, וצורת האותיות קיבלה מעין מעגליות המבטאת את ערך הנגישות.

שפה חדשה, פונט חדש

לקחנו החלטה גורפת לעבור מסוגי פונטים שונים, לפונט אחיד שמלווה את כל סוגי התקשורת הכתובה. פיתחנו פונט יחודי ובלעדי לבנק ב- 3 השפות, למעשה זהו המותג היחיד בישראל עם פונט בלעדי ב- 3 שפות, המופיעות בכל המשקלים והתקשורים. הצבע הכחול הותיק הוחלף באפור המשדר מקצוענות, וצורת האותיות קיבלה מעין מעגליות המבטאת את ערך הנגישות.

Play
שפה צילומית אותנטית ואנושית

כחלק מהאסטרטגיה החדשה, החלטנו לשים סוף לשימוש בצילומי שאטרסטוק שאינם משדרים אותנטיות ופוגעים בתחושת האמון במותג. כדי להפוך את השפה הצילומית לכלי שמשרת את זהות המותג, פיתחנו שיטה המאפשרת צילומים של מגוון אנשים, גילאים ולוקיישנים שיהיו רלוונטיים לכל אחד מהסגמנטים, ויתעדכנו מידי זמן מה, ליצירת מאגר יחודי של תמונות המשדרות את ערכי הבנק.

שפה צילומית אותנטית ואנושית

כחלק מהאסטרטגיה החדשה, החלטנו לשים סוף לשימוש בצילומי שאטרסטוק שאינם משדרים אותנטיות ופוגעים בתחושת האמון במותג. כדי להפוך את השפה הצילומית לכלי שמשרת את זהות המותג, פיתחנו שיטה המאפשרת צילומים של מגוון אנשים, גילאים ולוקיישנים שיהיו רלוונטיים לכל אחד מהסגמנטים, ויתעדכנו מידי זמן מה, ליצירת מאגר יחודי של תמונות המשדרות את ערכי הבנק.


ההבנה המעמיקה של צרכי הלקוחות ופיצוח המיצוב המדויק לבנק, הביאו לתהליך ולתוצר פורצי דרך

  • אסף אזולאי

פרימיום

Play
בתקשורת
לעוד סיפורי צמיחה מרתקים
בואו לצמוח איתנו

Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.