מייקאובר לעולם השכרת הדירות

לוגו ושפה

3 האינפוטים המרכזיים שהבאנו לשפה החדשה של הומז נוגעים ב- 3 תחומים. הלוגו – עושה שימוש באות M כדי לבטא את הרעיון שלמשתמשי הומז אין מהיום בית אחד אלא הרבה בתים, והם חופשיים לעבור ביניהם. הויזואליות – מתבססת על צילומי פנים של הדירות והאנשים שחיים בהן, המשדרים לייפסטייל ואוירה ביתית חמימה ולא מבוימת. המילוליות – שמציגה משפטים מוכרים באנגלית עם המילה home בתוספת האות S שיוצרת הפרעה ומפעילה את הרובד הרגשי.

לוגו ושפה

3 האינפוטים המרכזיים שהבאנו לשפה החדשה של הומז נוגעים ב- 3 תחומים. הלוגו – עושה שימוש באות M כדי לבטא את הרעיון שלמשתמשי הומז אין מהיום בית אחד אלא הרבה בתים, והם חופשיים לעבור ביניהם. הויזואליות – מתבססת על צילומי פנים של הדירות והאנשים שחיים בהן, המשדרים לייפסטייל ואוירה ביתית חמימה ולא מבוימת. המילוליות – שמציגה משפטים מוכרים באנגלית עם המילה home בתוספת האות S שיוצרת הפרעה ומפעילה את הרובד הרגשי.

לעוד סיפורי צמיחה מרתקים

נשמח לעזור גם לכם לצמוח

  • אם יש לכם מיזם או פרויקט שזקוק למיתוג from scratch
  • אם המותג שלכם צריך חשיבה אסטרטגית חדשה
  • אם הגיע הזמן לחדש את השפה המיתוגית או הקונספט העיצובי
  • אם אתם רוצים לעבוד אצלינו ולהצמיח יחד איתנו מותגים, מבפנים

פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.

    בואו לצמוח איתנו

    Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.