כדי לזקק את מהות המותג הובלנו תהליך רב־שלבי שכלל ראיונות עומק עם מנהלים, עובדים ושותפים אסטרטגיים, מיפוי מגמות בשוק ההגנה וסדנת OPEN LAB שאפשרה להנהלת החברה לדון בחזון, בערכים ובתכלית.
התובנות גובשו לאסטרטגיית מותג חדשה ולמצגת זהות מותגית מלאה.
יצקנו משמעות חדשה לשם Uvision והפכנו אותו לאמירה רחבה של עליונות אסטרטגית: ה־U מייצג את האדם- הלוחם, המפקד, האומה- וה־Vision מבטא לא רק ראייה קדימה אלא על־חזון (Super-Vision) המעניק יתרון בשדה הקרב. כך נבנתה זהות מותגית המחברת בין טכנולוגיה מתקדמת לאנושיות ואחריות. ההבטחה החדשה- Future Assured. Together משדרת ביטחון בכוחו של עתיד שנבנה יחד, ומסמלת מעבר משיח מוצרי לשיח מערכתי כולל.
כך מציבה את עצמה Uvision מחדש כשותפה אסטרטגית לכוחות הביטחון בעולם- לא עוד ספקית טכנולוגיה ישראלית ממוקדת מוצר, אלא חברה בינלאומית מובילה בתחום המערכות האוטונומיות המשולבות, המחברות בין התקפה, מודיעין ושליטה מבצעית בזמן אמת.