בלוג

Ear Catcher: איך עושים מיתוג בעולם דיגיטלי? פרק 319 עם סער פרידמן, שותף ומנהל קריאייטיב ראשי ב-open

Ear Catcher 2024 .09

כבר הרבה שנים ש-open נמצאים בצמרת משרדי המיתוג בישראל, עם לקוחות ענקיים, שם מפואר וביזנס שרק הולך ומתרחב. מי שמנצח על כל העבודה הקריאייטיבית של המשרד הוא סער פרידמן, אחד השותפים שנמצא שם מהיום הראשון. דיברנו על תהליך המיתוג העכשווי בהשוואה לתהליך שאותו עשו לפני 10-15 שנה, איך הם בונים את האסטרטגיה יחד עם הלקוחות, איך בוחרים שם למותג חדש, על בניית הלוגו והשפה הויזואלית, על התוצרים הדיגיטליים השונים שנדרשים היום ולמה החליטו להיכנס גם לעולם האקזקיושן ואפילו לתחום הפרסום עם חלק מלקוחותיהם. נכנסו גם לנושאים עמוקים יותר, איך מתמחרים עבודות מיתוג ומדוע הם לוקחים כל כך הרבה כסף, למה הם לרוב מציגים רק כיוון קריאייטיבי אחד, איך מגיעים לרעיונות מופשטים, איך שופטים אם הרעיון מתאים למותג ואיך מוכרים את התוצר הסופי ללקוח, כולל סיפורים ודוגמאות על איך הם בנו מותגים כמו פריזבי של קבוצת קרסו, ביט של בנק הפועלים, אלמנטור, גודפארם ועוד. פרק סופר חשוב ומעניין גם למנהלי.ות שיווק, גם לפרסומאים וכמובן למעצבים וא.נשי מיתוג.

כבר הרבה שנים ש-open נמצאים בצמרת משרדי המיתוג בישראל, עם לקוחות ענקיים, שם מפואר וביזנס שרק הולך ומתרחב. מי שמנצח על כל העבודה הקריאייטיבית של המשרד הוא סער פרידמן, אחד השותפים שנמצא שם מהיום הראשון. דיברנו על תהליך המיתוג העכשווי בהשוואה לתהליך שאותו עשו לפני 10-15 שנה, איך הם בונים את האסטרטגיה יחד עם הלקוחות, איך בוחרים שם למותג חדש, על בניית הלוגו והשפה הויזואלית, על התוצרים הדיגיטליים השונים שנדרשים היום ולמה החליטו להיכנס גם לעולם האקזקיושן ואפילו לתחום הפרסום עם חלק מלקוחותיהם. נכנסו גם לנושאים עמוקים יותר, איך מתמחרים עבודות מיתוג ומדוע הם לוקחים כל כך הרבה כסף, למה הם לרוב מציגים רק כיוון קריאייטיבי אחד, איך מגיעים לרעיונות מופשטים, איך שופטים אם הרעיון מתאים למותג ואיך מוכרים את התוצר הסופי ללקוח, כולל סיפורים ודוגמאות על איך הם בנו מותגים כמו פריזבי של קבוצת קרסו, ביט של בנק הפועלים, אלמנטור, גודפארם ועוד. פרק סופר חשוב ומעניין גם למנהלי.ות שיווק, גם לפרסומאים וכמובן למעצבים וא.נשי מיתוג.

שיתופים
בלוג