לוגו
הפכנו את הלוגו הקיים למוטיב מרכזי בשפה החדשה. לצורניות הקיימת, המשדרת עוצמה וקשיחות, הוספנו אלמנט המבטא גמישות באמצעות הסטריפ התחתון הכחול.
אלביט, חברת הטכנולוגיה הבטחונית המובילה בישראל, מונה כ- 17,000 עובדים ב- 30 לוקיישנים בעולם. אלביט, המדורגת בין 10 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, מספקת אתגר טכנולוגי עצום המשתווה לענקיות כמו גוגל ופייסבוק, אך בקרב קהלי היעד – טאלנטים טכנולוגיים שמחוזרים ע"י חברות הייטק מפנקות, נתפסת אלביט כמיושנת, כבדה ונטולת סקס-אפיל טכנולוגי. המשימה: להחזיר לאלביט את הנחשקות באמצעות מיתוג מעסיק פורץ דרך.
למצב את אלביט כפי שהיא באמת – חברה טכנולוגית מהשורה הראשונה, שמציעה בטחון תעסוקתי ואינסוף אפשרויות להתפתח, גם לצעירים שחלומם הרטוב הוא לעבוד בפייסבוק או גוגל. כצעד ראשון, הבנו שעלינו לדייק את האסטרטגיה הקיימת למסר רגשי יותר, שיעביר את הערך המוסף האמיתי לקהל היעד. על הבסיס הזה, נבנתה שפה חדשנית שמתקשרת את יתרונות המותג ברוח עדכנית, בינלאומית וקלילה.
האתגר הראשון היה לתרגם את האסטרטגיה המקורית – world of options למסר שיתקשר את הערך המוסף מנקודת המבט של קהל היעד. בסדנת האסטרטגיה עלו נושאים כמו עניין, הזדמנויות, המון אפשרויות לעשות המון דברים, לצמוח, להתפתח, להיחשף להיי-אנד של הטכנולוגיה. משם הגיע דיוק התובנה האסטרטגית ל-Infinate opportunities. שינוי עדין, שמאפשר לתקשר את העולם של אלביט – גמיש, פתוח, עם אפשרויות בלתי מוגבלות.
לוגו
הפכנו את הלוגו הקיים למוטיב מרכזי בשפה החדשה. לצורניות הקיימת, המשדרת עוצמה וקשיחות, הוספנו אלמנט המבטא גמישות באמצעות הסטריפ התחתון הכחול.
לוגו
הפכנו את הלוגו הקיים למוטיב מרכזי בשפה החדשה. לצורניות הקיימת, המשדרת עוצמה וקשיחות, הוספנו אלמנט המבטא גמישות באמצעות הסטריפ התחתון הכחול.
התבססנו על צבעוניות הכחול-לבן הקיימת, ממנה יצרנו פאלטה מעודכנת, בוהקת ומגוונת המתחברת לעולמות ההייטק.
התבססנו על צבעוניות הכחול-לבן הקיימת, ממנה יצרנו פאלטה מעודכנת, בוהקת ומגוונת המתחברת לעולמות ההייטק.
את אסטרטגיית ה- Infinate opportunities פיתחנו לשפה שמראה איך כל נקודת השקה היא בעצם הזדמנות – לשנות, לצמוח, ליצור אימפקט. שפה השומרת על הערכים הויזואליים אבל נותנת תחושה עדכנית, פתוחה ומאפשרת של "עולם חדש". שפה שהיא כלי גמיש ודינמי, המאפשר גם למנהלי שיווק ואנשי HR לפתח בעצמם מגוון תקשורים שמדברים לקהלי היעד בשפה בינלאומית, אנושית ועדכנית, ולתת פייט למתחרות הטכנולוגיות הגדולות.
את אסטרטגיית ה- Infinate opportunities פיתחנו לשפה שמראה איך כל נקודת השקה היא בעצם הזדמנות – לשנות, לצמוח, ליצור אימפקט. שפה השומרת על הערכים הויזואליים אבל נותנת תחושה עדכנית, פתוחה ומאפשרת של "עולם חדש". שפה שהיא כלי גמיש ודינמי, המאפשר גם למנהלי שיווק ואנשי HR לפתח בעצמם מגוון תקשורים שמדברים לקהלי היעד בשפה בינלאומית, אנושית ועדכנית, ולתת פייט למתחרות הטכנולוגיות הגדולות.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.