TUBORG

ממותגי הבירה המובילים והפופולאריים בעולם, שבמהלך השנים לא הצליח להקנות לעצמו בישראל זהות ייחודית ועקבית. כדי לתת מענה לפופולאריות של Amber בארץ, ולמותג גולדסטאר המוביל בתחום בארץ, פיתחה החברה המרכזית מוצר ייעודי ל- Tuborg בישראל, המשווק בישראל בלבד ומתאפיין בטעם עשיר ומבודל מהמתחרים. במסגרת המהלך טובורג מוצבה כ-"Rich taste for the experienced", פותחו סיפור מותג, שפה אינפוגרפית ושפה ויזואלית שהוטמעו באריזות, מארזים וכן בקמפיינים ופעילויות שיווקיות המלווים את המותג בפעילות השוטפת. המהות מותגית, “Rich Taste for the Experienced”, מבוססת על שני עוגנים מרכזיים: הנוסחא יוצאת הדופן שמביאה לשוק טעם ייחודי, ארומה עשירה וצבע אדמדם, וקהל יעד צעיר (24+), שמתחיל למצוא את הטעם שלו ומעדיף בירות מעט יותר מתוחכמות ועשירות. לצד המהות, הוחלט לחזק את ערך הבינלאומיות של המותג ולמצב אותו גבוה יותר בסגמנט, במטרה לבדל אותו.

השפה האינפוגרפית, מסייעת ליצור סיפור מותג ייחודי ובולט באמצעות מגוון אייקונים ייעודיים המשלבים סוגי פונטים שונים. השפה הצבעונית מבוססת על גווני אדום ובורדו עמוקים כדי להדגיש את הטעם העשיר והייחודי ואת המיצוב כבירה אמברית כהה. בנוסף, נעשה שימוש ב-Emblem האלכסוני של המותג כדי לבדל אותו בנוף מותגי הבירה המקומי.

tuborg info
tuborg blue bottel

לקראת יום העצמאות השיקה טובורג מהדורה מוגבלת עם אחוזי אלכוהול שתואמים את גיל המדינה, בצבע כחול. מאז בכל שנה עולה אחוז האלכוהול במהדורת יום העצמאות בהתאם לגיל המדינה.

tuborg package

בקיץ 2016 מיתגנו את קמפיין Rich Taste Tour של טובורג, בהשתתפותו של רד אורבך. הקמפיין נועד להנגיש את מרכיבי ה- Rich taste של טובורג ולחזק את המיצוב של המותג כ - Rich Taste