במרכזה של השפה המותגית החדשה, עומד העיצוב מחדש של כל אריזות המוצרים, שנעשה תוך שמירה על אחידות ושיטה ברורים בסגמנטים השונים, בד בבד עם הכנסתם של מימד רגשי וחוויה סביב סיפור המותג החדש.
בהתאם למיתוג מחדש, גם הבנצ'מרק שפותח על-ידי צוות המומחים של החברה, המתייחס להתפתחות התינוק סביב 7 תחומי התפתחות מרכזיים, זכה לרענון. יחד עם השם והמיתוג כ-“7 Developmental Wonders” עיצבנו אייקון ייחודי, בצורת קשת המורכבת מ-7 גוונים שונים, המופיע באלמנטים השיווקיים השונים של המותג.
במסגרת המיתוג התגבשה ההבנה כי המיתוג ועיצוב המוצר חייבים להיות שלובים זה בזה. לאור זאת, עוצבו דמויות מותג מקסימות, סביב הקונספט "Tiny Pioneers" ; הדמויות שמבטאות את תחושת הסקרנות, הפליאה וחדוות הגילוי שהמותג מעודד בקרב תינוקות, זכו להיקרא על שמן של דמויות פורצות דרך כגון כריסטופר השועל (על שם כריסטופר קולומבוס), סאלי הבמבי (על שם סאלי רייד האסטרונאטית הראשונה) ועוד. הדמויות עתידות להוביל את השפה המותגית והתקשורת השיווקית של טייני לאב, וכן יעמדו בבסיס החוויה והעיצוב של מוצרי החברה העתידיים.