THE KITCHEN

חממת ה-Foodtech הראשונה בישראל, שהוקמה על ידי שטראוס במסגרת זיכיון של המדען הראשי. החממה מאמצת חברות פודטק בתחילת דרכן (שלב ה-seed) ומשמשת עבורן בית גידול, במטרה להפוך אותן לחברות פורצות דרך שיסייעו ביצירת ערך בתעשיית המזון העולמית, ויתרמו לעולם ביצירת מזון טוב יותר ותעשייה טובה יותר. בהתאם לכך, החממה מוצבה כ-Hub של התעשיה, ונבחר השם The Kitchen – שם שמתאר נאמנה את תפקיד החממה שמצד אחד משמשת כבית ומקום מפגש חם מזמין ומשפחתי, ומצד שני מהווה מקום שבו ניתן לנסות דברים חדשים ויצירתיים.

the kitchen logo3

תהליך המיתוג כלל את גיבוש האסטרטגיה המותגית והשפה המותגית שעוצבה ויושמה בחלל החממה, אתר האינטרנט ובאלמנטים של זהות תאגידית.

בהתאם לארכיטקטורה המותגית שגובשה, פותחה לחממה שפה מותגית עצמאית, שמשדרת יצירתיות וחדשנות לצד שימוש באלמנטים גרפיים וצבעוניות המזוהים עם המותג שטראוס. השפה הגרפית משלבת השראה מעולם המדע המדויק, כמו נוסחאות מתמטיות, עם כתב יד אישי שלקוח מעולם המתכונים הביתי.

the kitchen icons