RADA

ראדה היא חברת טכנולוגיה ותיקה עם נסיון של מעל 50 שנה בשוק הבטחוני. בשנים האחרונות עברה החברה שינוי אסטרטגי משמעותי אשר מציב אותה בחוד חנית החדשנות בפיתוח וייצור מערכות ראדרים מתקדמות אשר מתאימות לכוחות קרקע מתניידים. במסגרת התהליך נדרשנו למצב את ראדה כחברה כמובילה בתחומה בהיביטים הטכנולוגיים בעלת ניסיון מוכח בשדה הקרב. בנוסף, נתבקשנו לקחת בחשבון בתהליך המיתוג את חברת הבת של ראדה הממוקמת בארצות הברית. הבטחת המותג Hemispheric Confidence היא ביטוי לעוצמה הטכנולוגית שמספקת ראדה הן ברמת הכח המתנייד והן ברמה העסקית.

In the past few years, RADA has undergone a significant strategic change which has positioned it at the forefront of innovation in the development and production of advanced tactical radars.As part of the rebranding process, we were asked to position RADA as a leading company in its field from a technological perspective, with proven battlefield experience. In addition, we were asked to incorporate RADA’s U.S.-based subsidiary in the branding process. The brand’s promise of Hemispheric Confidence is an expression of the technological powerhouse provided by RADA both at the tactical force level and at the strategic business level.