Ofertex

חברה בינלאומית וותיקה המובילה בתחום הייצור של מטליות רצפה וניקיון, ומתמחה בייצור בד לא ארוג על בסיס מחזור פסולת טקסטיל ושאריות בדים. ההחלטה לצאת לתהליך המיתוג מחדש, עלתה לאור ההחלטה להרחיב את תחומי הפעילות של החברה למגוון קטגוריות שמעבר לתחום הניקיון, לצד הכנסתם של קווי ייצור מבוססי מייקרופייבר.

היצירתיות הייחודית של החברה, המשלבת בין טכניקות שונות לייצור טקסטים ובין חומרי טקסטיל שונים, היוותה הבסיס למהות המותגית Textile Recreation. מהות, המבטאת את תהליך היצירה מחדש במהלכו פסולת טקסטיל וחומרי גלם נוספים הופכים למוצרים חדשים ומפתיעים, ואת החוויה הגלומה במוצרי החברה הצבעוניים והחדשניים.

היות והמיתוג נועד לשרת את התפתחות החברה וכניסתה לתחומי פעילות חדשים, הפיתרון המותגי כלל בנוסף גם סדר ושיטה לניהול הפורטפוליו, ובתוך כך 3 תתי-מותגים עבור קטגוריות המוצרים השונות: Ofertex cleaning (מוצרי ניקיון), Ofertex Living (מוצרי טקסטיל לבית), ו-Ofertex Industrial (מוצרים למגזר התעשייתי). המהלך כלל את בנייתה של זהות תאגידית לחברה, עיצובן מחדש של אריזות המוצר, עיצוב קטלוג המוצרים ואתר האינטרנט בנוסף לאלמנטים שיווקיים נוספים.