לאחר שנים שבהן פעל המיזם תחת הקונספט והשם "עונת התרבות בירושלים", הובן כי מושג הקדושה שעומד בליבה של ירושלים צריך להיות גם בליבו של המיזם והמותג. כך נולדה "מקודשת" שמבקשת לבחון מחדש את מושג הקדושה של ירושלים במגוון אירועי תרבות ואומנות ייחודיים.
הקונספט המותגי, מתבסס על קבוצת אנשים ירושלמים, שמכונים "ממיסי גבולות" ופועלים בתחומי תרבות שונים לשינוי המציאות בשטח. בעזרת טכניקה יצירתית של אפיון גרפי אומנותי, מיפינו את מסלולי היומיום של אנשים אלה, וכך נוצרה שפה עיצובית מקורית וייחודית שמלווה את הפרויקט ואת האירועים השונים שנערכים תחתיו.
התשתית המותגית שפותחה, מהווה הבסיס לתקשורת השיווקית השוטפת של המותג שכוללת חוברת אירועים ומרצ'נדייז, וכן פרסום במודעות, שלטי חוצות ופעילות קידום ורימרקטינג בדיגיטל בערוצים השונים (גוגל, YouTube ופייסבוק).