MAX

רשת חנויות בקטגורית ה-Non Food, שחרטה על דגלה את התמחור ההוגן והנגיש, ללא מחירים מבלבלים והפתעות מיותרות. בשנים האחרונות, חוותה הרשת צמיחה מהירה והתמודדה עם תחרות רבה בקטגוריה, שהפכה את ההגדרה "סטוק" לנפוצה ולא מבדלת. שינויים אלו, הולידו את הצורך ביצירת זהות מותגית ברורה וייחודית שתבדל את הרשת ותסייע להגדיר את החוויה הייחודית שהיא מביאה לצרכנים.

במסגרת המיתוג הוחלט להוריד את המילה "סטוק" משמו של המותג. כך,נשארנו עם Max בלבד – מה שיצר זהות מבודלת, זכירה וייחודית בקטגוריה. בהתאם לרוח המותג הכיפי, הלוגו חודש, וכל אות עוצבה בעובי שונה, אך באופן מעודן ומתוחכם. השפה הצבעונית שימרה את צבעי המותג המקוריים – צהוב ואדום, תוך הקפדה על עיצוב מינימליסטי ומעודן.

מהות המותג והסלוגן - "כאן קונים בכיף", מתארות את החוויה האמתית והייחודית של הרשת – חוויה ואווירה כיפית וחמה, שמהווה שילוב של המגוון העשיר והצבעוני של המוצרים יחד עם תמחור הוגן. השפה המותגית החדשה אחידה, ברורה, מזוהה וקלה לתפעול והיא הוטמעה בהדרגה בסניפי הרשת – החל ממדפים, תקשור המבצעים, שילוט בנק' המכירה, מדי העבודה, וכלה בשקיות ובאלמנטים נוספים.