לוטוס. כל מה שקפה צריך

במשך שנים, היתה ללוטוס, מותג העוגיות הבלגי, בעיה תדמיתית בזירה הישראלית. המודעות למותג היתה נמוכה, והוא נתפס כמותג פרימיום שאינו רלוונטי לזירה הביתית, בעיקר בגלל שהיה שכיח במגזר העסקי בבתי קפה ומסעדות. על רקע זה, המשימה המרכזית היתה לייצר מודעות לשם המותג ולהנגיש אותו לזירה הביתית מבלי לפגוע בתפיסת האיכות והבינלאומיות של המותג.

על בסיס הקונספט הבינלאומי של המותג שקושר בין עוגיות לוטוס ובין קפה, יצרנו קמפיין חסויות מקומי שבו עוגיות הלוטוס הוכנסו לסביבה הביתית והוצגו במסגרת סיטואציות משעשעות שממחישות כיצד קפה 'לא יכול' בלי לוטוס. בעקבות הקמפיין והפעילות עם המותג, המודעות הנעזרת עלתה בצורה משמעותית וכן נצפתה עלייה דו ספרתית בנתוני המכירות.

יצאנו בקמפיין חסויות ששומר על העקרונות המרכזיים של הקמפיין הבינלאומי (ספלי קפה שלא יכולים בלי עוגיות לוטוס), אך עם אדפטציה חכמה שתואמת את מטרת הקמפיין – הכנסת עוגיות הלוטוס לסביבה הביתית – באמצעות שימוש בתפאורה ביתית ובספלי קפה ביתיים.