The Pitch

The Pitch היא תחרות הסטרטאפים המובילה בישראל, שנערכת זו הפעם השביעית במסגרת כנס The Journey של פירמת EY, הכנס המוביל בענף ההייטק הישראלי. זוהי התחרות היחידה בארץ ששמה דגש על שיפור יכולות הפיצ' של המשתתפים בה ועושה זאת באמצעות תהליך שנמשך מספר שבועות שבמהלכם עוברים המשתתפים סדנאות מומחים ומפגשים אישיים עם מנטורים שמגויסים להצלחתם. עם העלייה במספר תחרויות הסטרטאפים בארץ ובעולם, נוצר הצורך לעדכן את התדמית המותגית של The Pitch ולחדד את הצעת הערך שלו מול הסטרטאפים שכיום אינם מבינים את היתרון העצום שגלום בהשתתפות בתחרות זו.

המהות שהגדרנו עבור המותג היא "The perfect stage for the perfect pitch", שמגלמת בתוכה את כלל הערכים המוספים של התחרות ואת האיכות חסרת הפשרות של חברת EY שמובילה אותה. גיבשנו סיפור מותגי שיוצר סביב התחרות הילה יוקרתית ואנרגטית שמשקפת את הבידול של The Pitch מול התחרויות האחרות בענף.

הקונספט המותגי שפותח עבור The Pitch נדרש לבטא רצינות וחדשנות אך עם זאת לשמור על אנרגטיות, רוח של תחרות ושל show. הצבע הצהוב נבחר כצבע ראשי על מנת לשמור על קשר תדמיתי למותג האם EY, אך נוספו לו מינונים משמעותיים של אפור כהה ושל שחור על מנת לבטא את הדרמה וההתרגשות הגדולה שאופפת את התחרות. ברמה הטיפוגרפית נבחרו פונטים גבוהים וצרים המתכתבים עם עולם הספורט התחרותי, וכן טיפוגרפיה אלכסונית עם נגיעה ידנית שמחזקות את התחושה התחרותית.