PLARIUM

בין החברות המובילות בעולם בתחום משחקי האסטרטגיה לרשתות החברתיות. מאז הקמתה עברה החברה שינויים משמעותיים: החל בשינוי הפוקוס העסקי (ממשחקי Casual למשחקי Hard core) וכלה בממדי החברה שהתפתחה בקצב חסר תקדים, ומונה כיום מעל ל-130 מיליון שחקנים במשחקים השונים (דוגמת Stormfall ,Total Domination ו-Soldiers Inc). שינויים אלה הולידו את הצורך ביצירת זהות חדשה שתשמש כמעטפת מותגית חזקה עבור כלל התכנים, ותביא לידי ביטוי את מעמדה ומיצובה כשחקנית מובילה בקטגוריה. משיחות עם קהילת השחקנים ועם אנשי החברה, הבנו שהבידול המרכזי נוגע לממד הקהילתיות ולתחושה ש"ביחד הכל אפשרי" (Together, anything is possible) כתמה מרכזית. יחד עם הסיסמא "Take the world".

השפה החדשה ששואבת השראה מקונספטים של כיבוש, סימון טריטוריה וזהות משותפת, נשענת על האות הראשונה בשם החברה, האות P, שמרמזת לצורניות של חרב ודגל ניצחון, והפכה ללוגו המותג. היות ופלריום מתפקדת כמותג תוכן בעולם הדיגיטלי, עיצבנו לוגו אלסטי עם מערכת של נגזרות, שנועדו להכיל את עולמות התוכן השונים ולאפשר קצב, דינמיות והתפתחות. הלוגו הראשי של המותג מעוצב בשחור, לבן וכסף, כדי לייצר בידול וניטרליות ביחס לעולם התוכן העשיר של המשחקים.

אחד היישומים המרכזיים שהבנו שצריכים להיות הוא סרטון הקדמה לכל משחק שממצב את פלריום כמקור להכל.

במסגרת תהליך המיתוג עוצב והופק ספר מותג שבו רוכזו ההנחיות השונות לשימוש בשפה המותגית.

plarium brand book
plaruim billboard