ONLY

לאורך שנים, קטגוריית מוצרי החלב חווה ירידות בביקושים, זאת לאור מגמות ושינויים משמעותיים בהרגלים והעדפות שלנו במזון. בראש מגמות אלו עומד הרצון שרלוונטי לכולנו, לאכול מזון טוב יותר, ולצידיו גישות וצרכים פונקציונאליים יותר (כגון צמחונות, טבעונות, רגישות ללקטוז ועוד). בעוד שקטגוריית התחליפים למוצרי החלב צומחת בעקביות ובשיעורים יפים, מרבית המוצרים והמותגים הפועלים בה עדיין מכילים תוספים וחומרים שאינם טובים לנו ואינם עומדים בציפיות הטעם של הקהל. לתוך הקטגוריה הזו השקנו את ONLY, תחליף יוגורט פרוביוטי ללא חלב, המבוסס על המרכיבים הכי טובים שיש (שיבולת שועל, קוקוס ולקט דגנים) והמותג הראשון בקטגוריה עם תוית נקיה (ללא חומרי טעם וריח ומייצבים) ויותר מזה, הראשון שתהליך הייצור שלו טוב יותר לסביבה כי כל המרכיבים נכנסים לגביע ואין waste.

האסטרטגיה המותגית שהגדרנו עבור ONLY מבוססת על 2 היתרונות המבדלים שלו: הראשון בעל תוית נקייה ועם תהליך ייצור ללא waste. בעצם הבנו שאנחנו לא רק "מצטרפים" למגמה צומחת של תחליפים למוצרי חלב, אלא מביאים ערך אמיתי וטוב עבור הקהל שלנו וכל זאת עם המרכיבים הכי טובים שיש ובשיטת ייצור פשוטה שטובה יותר לסביבה. לאור זאת הגדרנו את המיצוב שלנו "the good food" ששם אותנו על מפת השוק בטריטוריה משלנו ואת מהות המותג: "כמה פשוט, ככה טוב"

השם ONLY מייצג את העובדה שאנחנו בוחרים מה להכניס לגביע (רק דברים טובים) ומה נשאר בחוץ ומהווה בידול בפני עצמו בקטגוריה ששמה בפרונט את המרכיבים שמתחלפים את החלב או את הפונקציונאליות של המוצר. הקונספט המותגי משקף את מהות וערכי המותג כגון פשטות, שקיפות, טעם טוב והכי קרוב לטבע