FST

סטארט אפ ישראלי, שהוקם על ידי האלוף (במיל.) אהרון זאבי פרקש, ראש אמ"ן לשעבר, המציע פתרונות בתחום הרשאת הכניסה המאובטחת (Access Control) על בסיס טכנולוגיה ביומטרית מתחום זיהוי הפנים והתנועה. חזון החברה, המדבר על שינוי פרדיגמטי בתחום האבטחה, הוא שעמד בבסיס האסטרטגיה והשפה המותגית שפיתחנו, לפיהם ביטחון ואבטחה אינם צריכים לפגוע בקצב החיים של "האנשים הטובים".

בהתאם לחזון החברה, ההבטחה המותגית שנבחרה להוביל את המותג היא Secure Access, at the Speed of Life. השפה המותגית נסמכת על צבע ירוק כצבע מרכזי מבדל, ומבטאת "הרשאה" ופרספקטיבה חיובית.

תחת המסר והצעת הערך המבדלת Ultimate Security Seamless Access, עוצבו אייקונים שונים המבטאים את יתרונות הטכנולוגיה והמוצר.

תהליך המיתוג כלל בנוסף גם חשיבה מחודשת על שם החברה, והארכיטקטורה המותגית במסגרתה שונו שמות הטכנולוגיה ושמות המוצרים בפורטפוליו החברה.