BIG

המותג BIG שהיה הראשון להביא את הקונספט של מרכזי קניות פתוחים (power centers) לארץ, התפתח וצמח משמעותית בשנים האחרונות, בין השאר עם מרכזי קניות חדשים וביניהם גם מרכזי BIG Fashion. השפה המותגית-פרסומית החדשה של BIG מבוססת על מהות המותג החדשה "הכל בגדול" שנובעת מהאג'נדה של הקבוצה: לתת לקהל הישראלי את הערך הגדול ביותר באמצעות חווית קניות טובה שנותנת מענה לכל הצרכים. בנוסף, השפה העיצובית החדשה יוצרת עבור המותג נראות נקייה, פשוטה ומבודלת.

big

השפה הפרסומית החדשה כוללת בין השאר: שפה מילולית הנשענת על שם המותג, כותרות גדולות, צבע ראשי מזוהה, שפה צילומית ואיורית פשוטה ונקיה, נגזרת ייעודית למודעות אופנה (BIG Fashion) ונגזרת נוספת למודעות המיועדות לפעילויות לילדים.

לצפייה בעבודת מיתוג קמעונאות נוספת לחצו על הקישור

center big posters
big posters
big posters