לאחר ניתוח מקיף של השחקנים בשוק, הגענו להבנה שאין לנו יתרון מוצרי מובהק שניתן לקחת עליו בעלות. לאור זאת הבנו שכדי לייצר בידול עלינו להגדיר סיפור מותגי וקונספט מותגי המבוססים על המשמעות שמאחורי שם המותג, BabyStar, המהווה נכס מותגי חשוב ומבדל של הרשת ומשקף גישה ייחודית בשוק. BabyStar – הכל בשביל הכוכב הקטן שלכם.
הקונספט המותגי מבוסס על "כוכב תינוק" (הלא הוא (BabyStar המשמש כדמות מותג שמבדלת את הרשת בצורה מובהקת מהמתחרים. הכוכב מאופיין באישיות כובשת והתנהגות שלקוחה מעולם התינוקות ומוכרת לאימהות צעירות כגון חייכנות, שובבות, ביישנות ומתיקות. היות שאימהות צעירות הן דיגיטליות באופיין, הקונספט המותגי פותח עם הסתכלות על פעילות דיגיטלית מגווונת כולל פיתוח של דמות המותג עם הרבדים הנדרשים כגון תנועה, הבעות פנים וכד'