b144

b144 התנהג זמן רב כמותג עצמאי ונפרד מ"בזק" ולרוב זכור בתור המותג ההוא שנתן לנו פתרונות טלפוניים לפני עידן הסמארטפונים והרשתות החברתיות. בעקבות יצירת שפה חדשה ל"בזק" רצינו לקרב את b144 למותג האם שלו ובוא בזמן להנחיל בו אלמנטים צעירים, המתאימים לעולמות הדיגיטליים בו הוא מתקיים היום.

לאחר שנים ש-b144 היה מוכר בצבעי הכחול והכתום, החלטנו לתת ביטוי לעושר התחומים בהם המותג מתעסק ולצבוע אותו במגוון צבעים בולטים וצעירים תוך שמירה על הכחול הבולט של בזק. עוד אלמנט בולט שהוספנו הוא "זכוכית המגדלת" המזוהה היום עם מנועי חיפוש שונים והולכת יחד עם מטרת המותג – לתת מענה לכל דבר שתחפשו.

גם בשפה המילולית הדגשנו את היתרון של b144 שאומר שאפשר למצוא כל מה שתחפשו, בקלות, במהירות ובלי לצאת מהבית. ההתעסקות עם "בית" גם הוסיפה וקירבה את המותג לשפה המילולית העכשווית של בזק.