שילב // 1,2,3

שילב היא הרשת הגדולה והמובילה בישראל למוצרי תינוקות וחלוצת הקטגוריה. בשנים האחרונות זיהתה הרשת את טרנד היוניסקס, שאינו נהוג בעולם בגדי הילדים בו קיימת הפרדה ברורה בין בנים לבנות. הרשת החליטה לאמץ את הטרנד לקולקציה ייחודית לילדים ללא מאפיינים מגדריים תחת השם "1,2,3".

השפה של הקמפיין נותנת כבוד לקולקצייה הייחודית ולעובדה שהבגדים מתאימים בו זמנית גם לבנים וגם לבנות. הילדים שנבחרו להוביל את הקמפיין מצולמים בסיטואציות שאינן מאופיינות לפי מגדר.

shilav123 kids

לצפייה בעבודת מיתוג קמעונאות נוספת לחצו על הקישור