פריגת

המהדורה המוגבלת של פריגת הופצה רק בתל אביב וגוש דן ופותחה בהשראת טרנד ה"מיצוציות" הפופולרי. התפקיד שלנו היה לבטא את האנרגטיות והטעמים הייחודיים שבמשקאות החוצה וכך נולדו האריזות שנתנו דגש לצבע המשקה העשיר ולתוספות שבתוכו. בהמשך יצאנו עם קמפיין שילוט בפריסה רחבה, בו השתמשנו בבלנדר שבא מעולם המיצוציות, בהן מכינים בלנד פירותי וייחודי ״על המקום״, בעיצוב עוצמתי ששם את הבקבוק ושילוב הפירות בפרונט.
אז רגע לפני שאתם רצים לקבל בוסט מהמשקה עצמו, קבלו טעימה מהאריזות ופרסום הסדרה.