בנק הפועלים

בנק הפועלים הוא המותג המוביל בתחום הבנקאות בישראל, אך מול השינויים הרבים בסביבת השוק (תחרות, צרכן, טכנולוגיה, רגולאציה) נדרשה חשיבה מחודשת ברמה המותגית, במטרה להגדיר את הבידול והערך המוסף של הבנק ללקוחות. למרות הפעילות הענפה של הבנק בסגמנטים השונים, המותג נעדר סיפור ברור המתמקד בהצעת הערך ומבטא את חזון הבנק. בנוסף, תהליך המיתוג האחרון התרחש בתחילת שנות האלפיים, ולכן עלה הצורך להתעדכן ולהתאים למציאות המשתנה.

בשלב האסטרטגי נפגשנו עם מאות אנשים בתוך ומחוץ לבנק: לקוחות, עובדים, יועצים ושותפים, וערכנו ראיונות אישיים, שיחות קבוצתיות וסיורים בסניפים. למדנו את התחום מזוויות שונות; ביצענו סקירות ומחקרים איכותניים וכמותיים, וניתחנו את הזירה הפיננסית הבינלאומית כדי להבין לאן הרוח נושבת ומה עתיד הבנקאות בעולם.

בהתבסס על הנכסים המותגיים של הבנק, הנתפס כמוביל מבחינה מקצועית וכמי שתומך בהתפתחות הכלכלית של לקוחותיו, לצד ההבנה כי לקוחות מצפים לייעוץ והכוונה בהתנהלות הפיננסית שלהם - התגבשה ההחלטה כי על הבנק למצב את עצמו כשותף המקצועי של לקוחותיו, הפועל מתוך הבנה של צרכי הלקוחות, במטרה לסייע להם לקבל את ההחלטות המתאימות להם ביותר, בכל צומת חשוב בחיים.

הסיסמא שנבחרה להוביל את המהלך היא "פועלים איתכם בכל החלטה". תחת אג'נדה זו, תפקיד הבנק הוא להעצים לקוחות, עסקים, עובדים וקהילות, בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית שלהם, כך שיוכלו לקבל החלטות טובות, לחיות טוב יותר, להתקדם ולהתפתח.

slogen

בבסיס השפה המותגית עומד סמל המותג - המעוין, שמהווה נכס מותגי מרכזי של הבנק. במטרה להקנות לו מראה עדכני, הלוגו עבר פישוט והפך לסימטרי. השפה הגראפית נסמכת על מגוון פיתוחים של המעוין שבאים לידי ביטוי במפגשים השונים עם הלקוחות, ומבטאים את התאמתו של הבנק לכל לקוח ולקוח בכל שלבי החיים.

shape

פיתחנו עבור הבנק פונט ייחודי וידידותי שמשדר פשטות, מקצועיות ועדכניות לצד שפה מילולית נגישה ופרואקטיבית, ששמה את הלקוחות במרכז.

icons