סינמטק תל אביב

סינמטק תל אביב הוא מהמוסדות הותיקים והמוערכים בתחום הקולנוע בישראל. לאורך שנים הפך המוסד לפלטפורמה שמקדמת את תחום הקולנוע תוך עשייה מגוונת ויצירתית למול מגוון קהלי יעד. העשייה כוללת תכנים מגוונים, פסטיבלים שנתיים, פעילויות שונות לילדים ועוד.

לצד העשייה המגוונת והמפתחת, הסינמטק לא הצליח לנכס לעצמו את העשייה ואת האירוח של התכנים השונים והמגוונים זאת לאור חוסר אחידות ושיטה מותגית ונוכחות שולית של לוגו סינמטק בפרסום התכנים השונים. בנוסף ניכר שהמותג משדר מיושנת וחוסר רלוונטיות להיום

לאחר תהליך מעמיק של למידת העשייה המגוונת של הסינמטק גילינו ארגון ששומר לאורך שנים על התשוקה לקולנוע ועל אהבת היצירה והקסם שיש בקולנוע. לאור זאת פיתחנו קונספט שמבוסס על הסמל החשוב ביותר בתחום הקולנוע – מסך הקולנוע, זאת כדי לבסס את מעמד הסינמטק כפלטפורמה המגוונת והגדולה בישראל בתחום ולאפשר לו לנכס לעצמו ולקחת בעלות על התכנים שהוא מארח ומשווק.

האלמנט המרכזי בשיטה המותגית החדשה שפיתחנו עבור הסינמטק הוא כאמור המסך (האות ס') שיכול להכיל ולארח את כל סוגי התכנים הקולנועיים. בנוסף, החלטנו לא להגביל את הצבעוניות של המותג ולאפשר לו לקבל את הצבעים של התכנים שהוא רוצה לקדם ולתקשר כדי למצב את בינמטק כמארח שמקדם קולנוע איכותי. בנוסף, שילבנו בשיטה את לוגו סינמטק על גבי הגרידים השונים שפיתחנו, זאת כדי לאפשר לו נוכחות דומיננטית (ועם זאת לא משתלטת) שתנכס אליו את העשייה שלו.