מוצצים

רשת מוצצים היא רשת חנויות ענק למוצרי תינוקות שהוקמה בשנת 2000 במטרה להביא להורים שבדרך את המגוון הגדול ביותר של מוצרים לתינוקות במחירים הטובים ביותר. בזכות סניפי ענק הממוקמים בשולי הערים הגדולים, הרשת הצליחה להביא לקהל ההורים את המחירים המשתלמים ביותר ועם השנים הצליחה הרשת גם לנכס לעצמה את תפיסת המחיר הטוב ביותר.

כיום, התחרות בשוק הפכה משוכללת יותר עם מתחרים מרובים, ביניהם גם שחקני Ecom, והיתרון המשמעותי שהיה לרשת מוצצים סביב המחיר כבר אינו חד משמעי.

האסטרטגיה המותגית שפיתחנו עבור מוצצים מבוססת על התובנה שכמו שהשוק השתנה, כך השתנה גם קהל ההורים וההורים שבדרך. בשונה מהדור הישן שחשק במותגים היקרים, ההורים של היום הם דיגיטליים, הם בודקים, עושים השוואות ומתייעצים עם כל מי שאפשר לפני שמקבלים החלטה. אנחנו קראנו להם, הורים חכמים. המסר המותגי "הורים חכמים, ילדים שמחים" משקף גם את המיצוב של הרשת כמקום שמאפשר להורים לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם וגם ערכים כמו פשטות, חיוך, גובה העיניים.

השפה המותגית שפיתחנו עבור מוצצים משלבת "לוק" של עולם חדש עם הומור וחיוך. זאת דרך צבעוניות מעודכנת, טיפוגראפיה פשוטה ומודרנית, מערכת אייקונים ואיורים מחוייכים, שמירה על שפה נקיה ושילוב של ניקוד בכותרות שמחבר אותנו לילדות.