אנחנו משרד פרסום ומיתוג המספק חוויות חיוביות באמצעות חשיבה עיצובית
  • Creative Business partner
    אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מכירים את העסק שלהם הכי טוב, מה שהופך אותם לשותפים אידיאליים בתהליך החשיבה שלנו.
    שותפות בתהליך מביאה תוצאות קריאטיביות טובות יותר שמחוברות למטרות העסקיות של המותג.
  • Humanize Everything
    מותגים נמצאים היום בכל מקום, יש המון נקודות מפגש, הרבה סוגים של אינטראקציות ועושר של כלים שמאפשרים לנו להגיע לקהל שלנו. אנחנו דוגלים ביצירת חוויות חיוביות בכל מפגש כזה, חוויות חיוביות נותנות לקהל סיבות אמתיות להיות נאמנים למותג, להאמין לו, להתרגש ממנו ואפילו להתגאות בו.
  • design thinking
    חשיבה עיצובית מתחילה מהבנה של אנשים, התנהגויות, רגשות ושאיפות. בסופו של תהליך נוצרת חוויה יותר טובה ויותר מדויקת. חשיבה כזו אינה נחלתם של מעצבים בלבד, היא קיימת אצל כל מי שמבין את הכוח של חוויות ומפגשים בין אנשים למותגים. חשיבה עיצובית היא תהליך אינסופי שכל הזמן מתפתח ומתחדש ככל שהעולם סביבנו משתנה.
תהליך העבודה שלנו
01
הגישה שלנו לתהליכי עבודה

אנחנו מאמינים שלכל מותג יש אופי משלו וצרכים ייחודיים וגם שלחברות וליזמים עצמם יש חלק גדול באופן שבו המותג שלהם נוצר ומתנהג.
אצלנו כל תהליך מתחיל בלשאול את השאלות הנכונות, זאת כדי שנוכל לגבש תהליך עבודה נכון שמתאים בדיוק למה שהמותג צריך.
הבסיס הראשוני לתהליך עבודה שלנו כולל גיבוש אסטרטגיה, פיתוח קונספט קריאטיבי ויישום בפועל של הקריאייטיב בהתאם לצרכים.
בדרך לשם אנחנו משתמשים במגוון כלים ושיטות משלנו שמכוונים למטרה אליה אנחנו שואפים: positive human experience

02
Experience map

בתחילת התהליך אנחנו מנתחים את החברה, המותג והשוק במטרה למפות את כל המפגשים המותגיים ולהגדיר אילו מהם מהווים חוויות טובות ואילו לא, אנחנו קוראים לזה נקודות חמות ונקודות קרות.
הניתוח שלנו מותאם לאופי המותג ולאופי החברה והוא כולל שיטות שונות כגון: שיחות עומק, מחקרים מסוגים שונים, התנסויות בזמן אמת וסיורים בשטח.
בסוף התהליך נפתח עבור המותג את ה- experience map האידיאלית שלו הכוללת רק חוויות טובות בהתאם למפגשים הרלוונטיים של המותג ולמטרות העסקיות של החברה.

03
OPEN DAY

בהתאם לצרכים הייחודיים של המותג אנחנו מפתחים סדנאות ייעודיות בשיתוף צוות ההחברה. ברוב המקרים הסדנאות אורכות יום שלם וכוללות תרגילי חשיבה יצירתית, סעורי מוחות משותפים, תהליכי קבלת החלטות, משחקים והמון המון השראה.

04
OPEN BRAND

כדי להתניע את תהליך הקריאטיבי, צוות OPEN הכולל אנשי קראייטיב, עיצוב, אסטרטגיה, ניהול לקוחות וכד' יוצא ליום שלם של חשיבה עיצובית שמתנהל בדומה לתהליכי Hackathon.
במסגרת ה- open brand אנחנו מתחלקים לכ-3 קבוצות עבודה כשכל אחת צריכה לייצר בזמן מוגבל רעיון מותגי, קמפיין או חוויה מותגית אחרת.
בסוף היום אנחנו הצוותים מציגים את הרעיונות שלהם לפאנל נבחר שיכול לכלול גם נציגים מטעם הלקוח לטובת קבלת החלטות.

05
OPEN TALK

לאורך התהליך אנחנו נוהגים לבדוק את עצמנו מול האנשים הכי חשובים למותג, נציגים נבחרים של קהל היעד שלו.
מטרת הבדיקה היא לאסוף תובנות ותגובות בזמן אמת כדי שנוכל לייצר פתרונות רלוונטיים ואמיתיים.
הבדיקה יכולה לכלול מחקרים מסוגים שונים כגון שיחות עומק, סעורי מוחות, סיורים משותפים והתנסויות עם המותג בזמן אמת.

השירותים שלנו

לאורך השנים, חברנו למגוון גדול של חברות וארגונים ונגענו במותגים רבים ושונים. היום אנחנו מבינים שמותגים מייצרים לקהל שלהם מגוון של חוויות ומפגשים שונים ושהגבולות בין שיווק, מיתוג, פרסום, עיצוב ותוכן הפכו להיות פחות ברורים.
כדי שנוכל לייצר חוויה חיובית בכל מפגש אנחנו תמיד בוחנים גם את התמונה המלאה וגם כל מפגש מותגי ספציפי.

פיתוח תוכנה
פרסום
ניתוח דאטא
ui\ux
positiverelationship
מיתוג
מדיה חברתית ומדיה דיגיטלית
הסיפור שלנו
ירושלים. לילה. אמצע שנות ה-90
ירושלים, אמצע שנות ה-90, משם הכל התחיל. רחוב של מוסכים בשכונת תלפיות, אנחנו בשנות ה-20 המוקדמות שלנו, החלטנו להקים מועדון לילה וקראנו לו על שם הכתובת בו הוא ישב. האומן 17. בתוך שנים ספורות המועדון הפך למוקד עלייה לרגל של צעירים מכל רחבי המדינה, ונבחר על ידי דיג׳איים מרחבי תבל לאחד מחמשת המועדונים הטובים בעולם. 
מה קרה שם? כיצד גרם המקום בעיר אפורה לכל כך הרבה אנשים להגיע אליו שוב ושוב? קשה להצביע על נקודה אחת, אבל בגדול אפשר להגדיר את זה במשפט: Total Brand Experience
כל נקודה בחוויה טופלה ללא הפסק ותוך שמירה על עקרונות קבועים עם השתנות מתמדת, התפאורה, הסאונד, ההזמנות, התקליטנים, הבר, המוסיקה, כל אלו ועוד הרכיבו חוויה מדוייקת שמדי שבוע השתנתה ונשארה דומה.
1999
תל אביב. אנחנו באים.
שנה בחיי הלילה זה כמו 7 שנים בחיים רגילים, הרגשנו שאנחנו רוצים לעשות שינוי, והחלטנו להקים משרד בעולמות העיצוב, פרסום, שיווק. לא היה לנו מושג בתחום, ובאנו עם האינטואיציות שהובילו אותנו כל החיים. קראנו לחברה כ״ץ פרידמן. למה? בלי סיבה טובה. ככה היה נהוג.
2000
ארומה
חבר, שהיה לו בית קפה ברחוב קינג ג׳ורג׳ בירושלים, החליט לפתוח בית קפה בתל אביב. ביקש את עזרתנו. פיתחנו לו לוגו, שפה גרפית, וסדרה של קמפיינים פרסומיים. לבית הקפה קראו ארומה. כל מה שבנינו קיים עד היום. (גאווה בלב)
2001
שם בבקשה
לאחר שנתיים של עבודה הבנו שהגישה שלנו לא תואמת את השם שלנו. לכן יצאנו לחיפוש של שם חדש שיהלום את הגישה. קופירייטר נחמד (היום אחד הסופרים החשובים בישראל שמו שמור במערכת…) הביא לנו רשימה של שמות. היינו שמונה אנשים ועשינו הצבעה. לשם אחד קיבל 8 מתוך  קולות. החברה שינתה את שמה ל-OPEN
2004
הפיצוציות של תל אביב
כמו כל תל אביבי אחר, הפיצוציות של תל אביב, שהיו פתוחות 24/7 היו אחד ממקומות המפלט שלנו. פגישה עם שלושה יזמים צעירים ונמרצים שבבעלותם היו 4 פיצוציות כאלה, הובילה אותנו לבנות יחד איתם את המותג AM:PM רשת הסופרמרקטים העירונית הראשונה בישראל והרשת היחידה שפתוחה 24/7. אנחנו קראנו לזה city market. כעבור 3/4 שנים נמכרה הרשת לדור אלון ב-156 מיליון ש״ח, ומשרד רואי החשבון גיזה אבן העריך את שווי המותג בקנייה בכמעט ממחצית הסכום. 
2011
ישראל. אנרגיה יצירתית
לא הרבה פעמים בחיים יוצא לעשות מיתוג למדינה בה אתה חיי. ב-2011 הזמינו אותנו להשתתף במכרז על מיתוג מדינת ישראל לעולם.
את הטלפון שקיבלנו על הבשורה שזכינו פה אחד בעבודה, לא נשכח.
2014
האחים מסלאויטה
גדלנו וגדלנו, עד שהגענו למצב בו אנחנו יושבים אצל השכנים… היה ברור שצריך משרד חדש. עוד היה ברור, שהוא צריך להיות מעורר השראה, מרווח, כיפי לבוא בבוקר, מעודד יצירתיות. מצאנו האנגר נטוש ברחוב האחים מסלאויטה 14. יחד עם דן טרוים האדריכל, זה מה שעשינו ממנו.
2015
סן פרנסיסקו
בשנים האחרונות, הבנו שהעולם הוא גדול אבל לא רחוק. 
אחרי עשרות פרויקטים עם חברות בינלאומיות החלטנו לטעם קצת מהעולם ולהקים נציגות משלנו בסן פרנסיסקו.