vaya

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית, אנזימוטק, עוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מבוססי שומנים. ההחלטה לצאת בתהליך מיתוג, התקבלה לאור החלטה אסטרטגית של החברה להתקדם בשרשרת הערך ולהשיק מותג בינלאומי עצמאי בתחום ה-Clinical Nutrition, אשר ישווק ישירות לחברות הפארמה כמותג ולא כחומר גלם. מספר שנים לאחר המיתוג, אנזימוטק הונפקה בנאסד"ק לפי שווי של 300 מיליון ש"ח. תחת המיצוב Orthomolecular Medicine בנינו מותג חדש ועצמאי שקראנו לו Vaya. השם והמיצוב שנבחרו, מבטאים את הקידמה וההובלה של המותג, שמגדיר פיתרון חדש בעולם הפארמה – פיתרון המשלב בין היתרונות של רכיבים טבעיים ובין יעילות ותוקף קליניים ומדעיים. התשתית והשיטה המותגית, מאפשרות את ניהול הפורטפוליו המוצרי תחת Vaya, תוך שיוך שמי למותג העל, בד בבד עם יצירת בידול צבעוני ושמי בין הצעות הערך המוצריות השונות (Vayarol – מחלות לב וכלי דם, Vayacog – קוגניציה, Vayarin - ADHD). השפה הויזואלית משלבת בין אלמנטים מעולם המדע, ובין המרכיבים האורגניים בהם נעשה שימוש, והיא כוללת אלמנטים שיווקיים שונים המשמשים את החברה מול חברות הפארמה וקהל הרופאים