UP

אל-על הוא המותג המוביל והמועדף בענף התעופה הישראלי, אבל בשנים האחרונות הוא מתמודד עם תחרות אגרסיבית מצד שחקני Low Cost שחדרו לשוק המקומי. האתגר היה להשיק מותג Low Cost לאל-על, שיבדל אותה מול התחרות, מבלי לפגוע במותג המוכר והאהוב. תחת המיצוב ״טיסות זולות מבית טוב״ בנינו מותג חדש ועצמאי עם זיקה לאל-על שקראנו לו UP - שם שמתכתב עם המשמעות של אל-על אבל משדר אנרגיה רעננה ונפרדת.

השפה המותגית מבוססת על מאפיינים טיפוסיים של מותגי Low Cost, אבל עדיין שומרת על הקשר לאל-על. צבע התכלת נבחר כצבע מרכזי וצורת הענן מתפקדת ככלי מותגי מרכזי.

up logo

העיצוב הוטמע על גבי המטוסים ובתוכם כדי לייצר חווית טיסה שלמה, ייחודית ומבודלת.

במסגרת העבודה פותחה גם מערכת כוללת של עשרות אייקונים שמסמלים את מכלול השירותים הניתנים בטיסה.