פריגת

ממותגי המשקאות הישראליים הוותיקים והנצחיים. בשנים האחרונות בעקבות התחזקות טרנד הבריאות גברה התחרות למותג מתוך הקטגוריה ומחוצה לה עם התחזקות קטגוריית המים ומשקאות פחות מזיקים. במקביל בתוך קטגוריית מיצי הפרי נשחק הבידול מול מותגים שהתמקדו במוצרים הפחות מזיקים בקטגוריה תחת המיצוב "טבע ישראלי" – המיתוג החדש, ממנף את ערכי הליבה המבדלים של פריגת – 'טבעיות','שורשיות' 'אכפתיות' ו'ביחד' ומסייע לביסוס החיבור של המותג עם הטבע והאופי הישראלי בצורה עכשווית ובגובה העיניים.

ההשראה לקונספט המותגי נובעת מהמקום הכי ישראלי שיש שנקשר בפירות ובטבע ישראלי – השוק. על בסיס הקונספט פותחה שפה המשלבת בין פירות אמיתיים ובין לוח וטיפוגרפיה המדמים כתיבה בגיר, בדומה ללוחות בהם נעשה שימוש בשווקים. השפה המילולית, קלילה, ישירה ובעלת הומור. מתוך הגשה הזאת עדכנו את הלוגו ההיסטורי של פריגת תוך שמירה על הצבעוניות המזוהה שלו, הפונט הייעודי שעוצב עגלגל, פשוט ובגובה העיניים.

prigat logo
prigat orange