GRADUWAY

חברת סטארט-אפ שמסייעת למוסדות אקדמאים לחזק את הקשר והמעורבות שלהם עם קהילת הבוגרים. הפלטפורמה שפיתחה החברה, מאפשרת לכל מוסד ליצור רשת עצמאית ממותגת, בהתבסס על מידע עדכני של הבוגרים ברשתות החברתיות בהן הם פעילים.

השם Graduway, נבחר כדי לבטא את תפקיד המותג – שמלווה את הבוגרים בדרכם המקצועית לאחר שסיימו את לימודיהם. הבטחת המותג Empowering Alumni Networks, לצד החידוד שהתבצע במיצוב ובהצעת הערך של החברה נועדו לחזק את הערך המרכזי והמבדל של הפלטפורמה מול החלופות הקיימות בשוק.

graduway logo

השפה הויזואלית שואבת השראה מעולם האקדמיה בשילוב עם הקונספט של דרך וליווי (guidance, way) וכוללת מערכת אייקונים וסימנים גרפיים, שבהם נעשה שימוש מול המוסדות האקדמיים (B2B) באתר ובחומרים השיווקיים השונים.

הממשק שעוצב למשתמשים הסופיים (B2C) מאמץ את הזהות הויזואלית של המוסד האקדמי תוך שילוב עם פונקציונאליות וחווית משתמש של הרשתות המקצועיות החדשות.

graduway new web open format