fusic

בעקבות המעבר של המוסיקה לזירה הדיגיטלית לצד המגמה של יצירה ושיתוף בתחום זה, נוצרה הזדמנות להגדיל את הפוטנציאל של הפלטפורמה, ע"י מעבר ממוצר ממוקד אמנים למותג אשר פונה באופן ישיר לאוהדים ומציע להם חוויה רגשית עשירה ומושכת סביב עולם המוסיקה שהם אוהבים

השפה הויזואלית שגובשה למותג, לוקחת השראה מעולם המוסיקה החדש ויוצרת זהות ברורה ורלוונטית. בנוסף, פותחו פיצ'רים חדשים במוצר אשר מעלים את רמת המעורבות של האוהדים ביצירת הקליפ ותורמים לחוויה ייחודית ואישית יותר. האלמנטים הגראפיים יושמו על גבי האתר ועל פני הממשקים השונים של המותג.