BLACK

רשת המבורגרים, בין החלוצות בקטגוריה בארץ והראשונה שהביאה את בשורת ההמבורגר האיכותי לפריפריה. עם השנים גברה התחרות בקטגוריה ועלה צורך לרענן את המותג ולגבש לו תדמית וחוויה שיתאימו למשפחות צעירות.

נקודת המוצא לעבודה היתה שהשם Black הוא נכס משמעותי, שמביא אתו אנרגיה ייחודית לחוויה הכללית של הרשת. תרגמנו אנרגיה זו לסיפור מותג שמדבר על תשוקה וכמיהה חזקה לבשר איכותי, עסיסי ומגרה, שמתכתב עם חומרי הגלם האיכותיים ועם מתכוני השף של הרשת. כדי להמחיש את החוויה הייחודית של Black, פותחה דמותו של ג'ק, שדון קטן ואדום, שמגלם את השובבות של הרשת ומפציר בלקוחות לחיות את החיים, לא לוותר על הדברים שאנחנו אוהבים ולטרוף המבורגרים... כי חיים רק פעם אחת.

jack character

האסטרטגיה והקונספט הקרייאטיבי מהווים כיום התשתית לתקשורת השיווקית השוטפת בסניפים, בתפריטים, בקמפיינים בטלוויזיה ובמהלכי דיגיטל בערוצים ובכלים השונים.

black