בזק

כחברת התקשורת המובילה בישראל, בזק מביאה לקהל לקוחותיה בשנים האחרונות יותר ויותר מוצרים ושירותים חדשניים מבוססי אינטרנט. לקראת השקה של ליין מוצרים חדשים (בית חכם, עיר חכמה וכד') שהופכים את החיים שלנו לקלים ומהנים יותר, המותג הותיק שהיה בעבר מזוהה רק עם טלפוניה והצליח בשנים האחרונות להיות מזוהה עם חדשנות בעולם תשתיות האינטרנט החליט להתחדש. הקונספט המותגי החדש מספר לקהל הישראלי על בזק החדשה, המגוונת, היצירתית והחדשנית תוך שמירה עם החיבור לבית שלנו המזוהה עם בזק מאז ומתמיד.

לאחר שנים שבזק היתה מזוהה עם הכחול והלבן, החלטנו לבטא את מערך השירותים הרחב של בזק כמערכת של מגוון צבעים, כאשר כל צבע מאפיין שירות במגוון היישומים המתקשרים אותו. האייקונים של כל השירותים נגזרים משתי הנקודות שמקורן בלוגו הראשי, ומייצגות קשר בין אנשים, גם בתחומי התוכן השונים.

מתוך כבוד להיסטוריה של המותג בזק, וההבנה שהאות B היא נכס מותגי שנמצא כבר 17 שנים בתודעה הישראלית כמעט בכל מקום שאליו נסתכל, קיבלנו החלטה קריאייטיבית להשתמש בו כמוביל של השפה התקשורתית. הצורה מהווה בסיס חזק לדימויים ולתוכן מתחלף, ועל ידי כך מחברת את עולם הרגשות הרחב למותג.